Expat Destek Programı

Avita Expat Destek Programı, yabancı çalışan ve ailesine gerekli tüm konularda bilgilendirme sağlayan 2 günlük temel oryantasyon eğitimi ve sonrasında hemen her konuda 7 gün 24 saat destek alabilecekleri danışma ve bilgilendirme hattını içeren tamamlayıcı hizmetlerden oluşmaktadır.

 

Ayrıca yeni yaşamlarına hazırlık sürecinde destek olabilmek adına

  • Çalışma izni
  • Oturma izni
  • Konut araştırma ve kiralama
  • Okul araştırma

gibi farklı konularda da hizmet vermekteyiz.

Eğitim içerikleri ve programları kurumumuz psikologları, hukukçuları, doktorları ve profesyonel turist rehberleri tarafından hazırlanıp güncellenmekte ve İngilizce veya Fransızca dilinde uzman profesyonel rehberlerce verilmektedir. 

7/24 Yardım ve Destek Hizmeti

Yabancı çalışan ve/veya yakınlarına 24 saat arayabilecekleri bir telefon numarası tahsis edilir. Bu numara İngilizce ve Türkçe (minimum standart) bilen çağrı merkezi görevlisi tarafından yanıtlanır. Aşağıda ayrıntıları bildirilen 7/24 Yardım ve Destek Hizmetleri AVİTA uzmanları ve anlaşmalı hizmet sağlayıcıları tarafından yabancı çalışanlara ve yakınlarına sunulur:

 

 



Ev Yardım ve Destek Hizmetleri

Yabancı çalışan ve ailelerinin gündelik yaşamda ihtiyaç duyabilecekleri ev yardım ve destek hizmetleri (TV, anten, sıhhi tesisat, cam, ısınma, çilingir, beyaz ve kahverengi elektrikli ev eşyaları vb.) için en yakındaki hizmet sağlayıcılar yönlendirilir.

Ev Yardım ve Destek Hizmetleri

Tıbbi Bilgi ve Yardım Hizmetleri

Telefonda sağlık tavsiyeleri verilir, sağlık sorunu oluştuğunda eve doktor veya ambulans yollanır ya da duruma göre en yakın uygun sağlık kuruluşuna yönlendirilir. Gereken durumlarda yurtiçi ve yurtdışı hasta nakli organizasyonu yapılır.

 

Hukuki ve Mali Bilgi Hizmetleri

Acil durumlarda (trafik kazası, kapkaç, hırsızlık vb.) atılması gereken adımlarla ilgili bilgi verilir. 

Yerinde Yardım ve Refakat

İhtiyaç ve talep halinde (kaza, hastanede yatış, karakol, mahkeme gibi kurumlardaki işlemler sırasında) yardımcı olmak üzere refakatçi-tercüman yollanır.

Bilgi ve Concierge

Acil servis telefon numara bilgileri ile taksi, uçak, hotel, restaurant rezervasyonları ve benzer konularda bilgi verilir.

Künye Hizmetleri

Yabancı çalışanın vereceği bilgiler doğrultusunda saklanan özel bilgiler; 
 

  • Tıbbi bilgiler (kan grubu, geçirmiş olduğu hastalıklar, ülkesindeki aile hekimi bilgileri gibi)

  • Acil durumda haber verilmesi gereken kişilerin listesi

  • Özel numaralar (pasaport, vergi, kimlik, telefon IMEI numaraları vb.) gereken durumlarda kendisine veya daha önceden belirlenen kişilere verilir.

HİZMETLERİMİZLE İLGİLİ DÜZENLİ VE GÜNCEL BİLGİLER ALMAK İSTER MİSİNİZ?