Tanıtım ve Tutundurma
Hizmet kapsamının, araçlarının ve ulaşım kanallarının şirket içinde etkili bir biçimde duyurulması Çalışan Destek Programı’nın arzulanan hedeflere ulaşarak, çalışanlar ve yöneticilere en yüksek düzeyde fayda sağlayabilmesi için gereklidir.
Çalışanlar
Çalışanlarda farkındalık yaratmak ve hizmetlerin etkin kullanımını sağlamak amacıyla
- Kurumun iç iletişim kanalları üzerinden dijital ve basılı materyallerle tanıtım yapılır.
- Her çalışana programın ayrıntılarını içeren bir broşür ve hizmet kartı verilir.
- Programı hatırlatmak ve kullanım alışkanlığı kazandırmak amacıyla tanıtımlar periyodik olarak tekrarlanır.
- Her çalışana, AVİTA Çalışan Destek internet sitesine girebilmeleri için kuruma özel şifre verilir ve böylece çalışan, internet yoluyla da kapsamlı bilgilere ulaşabilir.
- Aylık ve haftalık etkinlik haberleri, farklı makalelerin/ araştırmaların olduğu bültenler gönderilir.
Yöneticiler
Çalışanlara etkin destek verebilmeleri ve onları doğru yönlendirebilmeleri için programın detaylarını anlatarak yöneticileri bilinçlendirmek ayrıca AVİTA’nın yöneticilere sunduğu farklı araç ve olanakları tanıtmak amacıyla toplantılar düzenlenmekte, çeşitli kanallardan yazılı bilgilendirmeler yapılmaktadır.
İlkelerimiz
Gizlilik İlkesi
Çalışanın hizmetlerden yararlanmak için kişisel bilgilerini vermesi gerekmez. Görüşmeler sırasında öğrenilen kişisel bilgi ve sorunlar hizmet alan şirket dahil hiç kimse ile paylaşılmaz. Şirkete, hizmetlerle ilgili sadece sınırlı ve genel istatistiki bilgiler sunulur.
Hizmet Sınırı
Hizmetleri satın alan şirket tarafından özelleştirilebilen AVİTA Çalışan Destek Programı’nın kapsamı ve kullanım sınırları, yanlış anlama ve eksik bilgilendirmeden doğabilecek tepkilere yol açmamak için tüm detaylarıyla çalışanlara anlatılmalıdır.
Geniş Kapsam
Program kapsamındaki hizmetlerde telefonla danışmanlık için arama sınırı yoktur. 7 gün 24 saat istenilen sayıda arama yapılabilir. Hizmetlerden çalışanın 1. derece aile bireyleri de aynı sınırsızlık ilkesi içinde yararlanabilir.