Çalışan Destek Programı Yönetici Araçları

Yöneticilere Özel Çözümler

AVİTA Çalışan Destek Programı, çalışanlara ve kuruma yüksek düzeyde fayda sağlanması amacıyla program dâhilinde, yöneticilerin aktif olarak kullanabilecekleri ve çalışanlarına destek olabilecekleri birçok farklı konuda özel çözümler sunar.

Çalışanların karşılaştıkları çeşitli sorunlar ile ilgili yöneticileri ile paylaşmak istemedikleri ve/veya yöneticilerin paylaşılan sorunlar karşısında çözüm bulmakta zorlandıkları durumlarda AVİTA, gizlilik konusundaki hassasiyeti ve uzman danışmanları ile yöneticilere gerekli desteği sağlar.

Biz Bize Buluşma

Çalışanlar günlük sorumlulukları içerisinde kimi zaman neler yaşadıklarını, neler hissettiklerini ve neye ihtiyaçları olduğunu düşünme fırsatı bulamıyor ya da farkında olmuyorlar.

Biz Bize Buluşmaların öncelikli amacı; çalışanların kendilerini ifade edip başkalarını dinlerken asıl sorunlarının farkına varmalarını ve gerçekçi çözümler geliştirmelerini sağlamaktır.

Kahve Molası

Çalışanların merak ettiği ve danışmak istediği pek çok konunun yanı sıra, yöneticiler olarak çalışanlarınıza faydası olacağını düşündüğünüz konular üzerinde ‘Kahve Molası’ konsepti altında söyleşiler düzenliyoruz.

Uzman danışmanlarımız tarafından, çalışanlarınızın ihtiyacı olan konularda bilgi aktarımının gerçekleştiği ‘Kahve Molası’ söyleşilerimiz, çalışanların da etkin biçimde katılarak deneyimlerini paylaşabildiği interaktif bir formata sahiptir.

Kriz ve Kritik Durum Desteği

İş yerinde yaşanabilecek beklenmedik iş kazaları, ani ölüm ya da doğal felaket gibi çalışanların etkilenebileceği kritik durumlarda, yöneticiler uzman psikologlarımızdan kurum içi danışmanlık desteği talep edebilirler.

Böylece, şirket içindeki krizlerin etkisi en aza indirilir ve çalışanlar, güçlü bir destek sistemi sayesinde yaşadıkları zorlu durumlarla daha etkili bir şekilde başa çıkabilirler.

İletişim Danışmanlığı

İletişim Danışmanlığı hizmeti, insan kaynakları ve iç iletişim departmanlarının AVİTA hizmetlerinin çalışanlara tanıtımı ve benimsetilmesi ile ilgili iletişim ihtiyaçlarını karşılamayı hedefler. Hizmet, çalışan yaşam döngüsünü kapsayacak şekilde yıllık iletişim stratejisinin belirlenmesi ve aksiyon planının hazırlanması, belirlenen çerçevede tasarım ve içerik çalışmalarının gerçekleştirilmesi faaliyetlerini kapsar.