Avita Expat Destek Programı, yabancı çalışan ve ailesine gerekli tüm konularda bilgilendirme sağlayan 2 günlük temel oryantasyon eğitimi ve sonrasında hemen her konuda 7 gün 24 saat destek alabilecekleri danışma ve bilgilendirme hattını içeren tamamlayıcı hizmetlerden oluşmaktadır.
Ev Yardım ve Destek Hizmetleri
Yabancı çalışan ve ailelerinin gündelik yaşamda ihtiyaç duyabilecekleri ev yardım ve destek hizmetleri (TV, anten, sıhhi tesisat, cam, ısınma, çilingir, beyaz ve kahverengi elektrikli ev eşyaları vb.) için en yakındaki hizmet sağlayıcılar yönlendirilir.
Tıbbi Bilgi ve Yardım Hizmetleri
Telefonda sağlık tavsiyeleri verilir, sağlık sorunu oluştuğunda eve doktor veya ambulans yollanır ya da duruma göre en yakın uygun sağlık kuruluşuna yönlendirilir. Gereken durumlarda yurtiçi ve yurtdışı hasta nakli organizasyonu yapılır.
Mevzuat Danışmanlığı
Acil durumlarda (trafik kazası, kapkaç, hırsızlık vb.) atılması gereken adımlarla ilgili bilgi verilir.
Yerinde Yardım ve Refakat
İhtiyaç ve talep halinde (kaza, hastanede yatış, karakol, mahkeme gibi kurumlardaki işlemler sırasında) yardımcı olmak üzere refakatçi-tercüman yollanır.
Bilgi ve Concierge
Acil servis telefon numara bilgileri ile taksi, uçak, hotel, restaurant rezervasyonları ve benzer konularda bilgi verilir.
Künye Hizmetleri
Yabancı çalışanın vereceği bilgiler doğrultusunda saklanan özel bilgiler;
- Tıbbi bilgiler (kan grubu, geçirmiş olduğu hastalıklar, ülkesindeki aile hekimi bilgileri gibi)
- Acil durumda haber verilmesi gereken kişilerin listesi
- Özel numaralar (pasaport, vergi, kimlik, telefon IMEI numaraları vb.) gereken durumlarda kendisine veya daha önceden belirlenen kişilere verilir.