Yöneticilere ve şirketlerin İK departmanlarına çağdaş hizmet ve uygulamalar sunan Avita, 2007 yılında ülkemize getirmiş olduğu Employee Assistance Program (EAP) uygulaması olan Çalışan Destek Programı’nın yanı sıra, Expat Destek ve Kurumsal Sağlık uygulamaları ile çalışan memnuniyeti, aidiyet ve performansını artıran hizmet seçeneklerine sahiptir.


2019 yılı itibariyle 100.000’i aşkın çalışana ve onların aile bireyleriyle beraber toplamda 300.000’e yakın kişiye ulaşarak destek veren AVİTA’nın portföyünde pek çok farklı sektörden şirket bulunmaktadır.

 
Güven

Güven

AVİTA, 20 yılı aşkın uluslararası hizmet tecrübesi, gelişmiş altyapı, uzman kadro ve geniş hizmet ağı ile çağdaş İnsan Kaynakları uygulamalarını Türkiye'deki şirketlere ve çalışanlara dünya standartlarında sunmaktadır. Tüm hizmetler, gizlilik, güven ve kurumla işbirliği temel ilkelerine dayalı, belirli standartlar ve etik kurallar çerçevesinde yürütülmektedir.

Avita hizmetleri, BSI denetiminde ISO 9001:2015 standartlarında sunulmaktadır.

Tüm hizmetler, "Mesleki Sorumluluk Sigortası - Professional Liability Insurance" poliçesi kapsamında 1.000.000 USD limitle teminat altına alınmıştır.

Destek

Destek

Psikolojik, tıbbi, mali ve hukuki konulardaki uzman desteğiyle çalışanlara kişisel sorunlarını çözmeleri için bilgilendirme ve danışmanlık yapmakta, iş - özel yaşam dengelerini başarılı bir şekilde kurmalarına yardımcı olmaktadır. AVİTA, yöneticilere güçlü yönetim araçları sunarken, ölçüm, analiz, değerlendirme, raporlama hizmetleriyle de etkin destek sağlamaktadır.

Performans

Performans

Çalışanın zihnini meşgul eden kişisel sorunları çözüldüğünde işine daha iyi konsantre olmakta, performansı artmakta ve bunun sonuçları hem çalıştığı şirkete hem kendi psikolojisine dolayısıyla iş, aile ve sosyal yaşamına olumlu olarak yansımaktadır. Zamanını daha etkin kullanabilen yöneticiler de, sorumlu oldukları konularda daha verimli çalışma şansına kavuşmaktadırlar. 

‘AVİTA, uluslararası sağlık, yardım ve destek hizmetleri veren bir Remed markasıdır.’