Hakkımızda

1993 yılında Dr. Selçuk TİFTİK tarafından kurulmuş olan Remed Assistance, kurulduğu tarihten itibaren sektöründe öncü uluslararası kuruluşlarla işbirliği yaparak uluslararası sağlık, yardım ve destek hizmetleri sağlamaktadır.

Remed Assistance, hizmetlerini İstanbul, Antalya ve Kahire'de bulunan 3 alarm merkezi ile 7 Gün 24 Saat esasına dayalı olarak sağlamaktadır. Hizmetler Türkçe, İngilizce, Rusça, Arapça ve Fransızca dillerinde sunulmaktadır.

Remed Assistance 2001 yılından beri, 53 farklı ülkeden asistans şirketlerinin oluşturduğu International Assistance Group (IAG) üyesidir. 2013 yılı itibariyle ana hissedar (core partner) olmuştur. IAG, kendi üyelerinin bulunduğu ülkeler dışında 170'ten fazla ülkede de hizmet sağlayıcılara sahiptir. Bu sayede, Remed Assistance dünya çapında çok gelişmiş bir hizmet ağı ve operasyon gücüne sahiptir.

Yerli ve yabancı on binlerce kişiye, gerek Türkiye’de gerekse dünyanın dört bir köşesinde hizmet ulaştırarak yardım götüren Remed Assistance, dünyanın tüm gelişmiş toplumlarında uzun yıllardır yaygın olarak kullanılan Çalışan Destek Programı (Employee Assistance Programme - EAP) hizmetini de 2006 'dan beri Avita markası ile ülkemizde sunmaktadır.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.


DEĞERLERİMİZ

  • Hizmet odaklı olup, bireysel ve kurumsal faydayı en üst düzeyde gözetmek.
  • Müşterilerimiz ile gerçekçi işbirliği kurmak.
  • Müşterilerimize ve son kullanıcılara en kaliteli hizmeti ulaştırmak.
  • Profesyonellik çerçevesinde tüm etik ve bilimsel değerlere uymak.
  • Hizmet verdiğimiz alanlarda dünyadaki gelişmeleri takip etmek.
  • Sürekli öğrenmek, öğrenmeye ve değişime açık olmak.
  • Ulaştığımız her türlü global bilgiyi ülke koşullarına en uygun şekilde uygulama alanına sokmak ve paylaşmak.
  • Kendimizi ve çalışma arkadaşlarımızı geliştirmek.
  • Küresel düşünebilmek.
  • İş dünyasına ve topluma katkı sağlamak.
Remed Assistance Hedefleri

Remed’in hedefi;

Sürekli büyüyen ve gelişen müşteri profilinin taleplerine en iyi, en akılcı ve en çağdaş asistans hizmetlerini sağlamak ve katma değer yaratan çözümler sunmaktır.

TEMEL HİZMETLER

ÇALIŞAN DESTEK HİZMETLERİ

  • Çalışan Destek Programı
  • Kurumsal Sağlık Programı
  • Expat Destek Programı

ASİSTANS HİZMETLERİ

  • Yerel ve uluslararası medikal ve seyahat asistansı hizmetleri
  • Teknik asistans hizmetleri
  • Çağrı merkezi hizmetleri

SAĞLIK TURİZMİ

  • Yurtdışından Gelen Hastaların Tedavisi
  • Konaklama ve Şehir Turu
  • Tedavi Sonrası Hasta Takibi

ETİKHAT

  • Etik Süreç Danışmanlığı
  • Bildirimlerin Alınması
  • Raporlama

Remed hizmet alanlarıyla ilgili uluslararası organizasyonlara üyedir, bu sayede uluslararası bilgiyi, yenilikleri ve alanındaki gelişmeleri de yakından takip edebilmekte ve müşterilerinin hizmetine sunmaktadır.